Mijn Superkracht.nl

Veelgestelde vragen

Het gebruik van de leeromgeving

In de handleiding vind je alle informatie over de werking van de leeromgeving. Als je vraag hieronder niet beantwoord wordt, kun je daar kijken of je het antwoord kunt vinden op je vraag.

Het lukt me niet om in te loggen, wat kan ik doen?

Als je de melding krijgt dat je wachtwoord of je gebruikersnaam niet klopt en je je wachtwoord niet meer weet, kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Weet je ook je gebruikersnaam niet meer? Dan kun je die opvragen bij je begeleider.

Wanneer je na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord wel op de pagina komt waar je de SMS-code in kunt vullen, maar je geen code ontvangt, klopt waarschijnlijk het telefoonnummer niet. Je kunt je begeleider vragen dit te controleren.

Ik wil een opdracht inleveren, maar ik heb geen bestand om mee te sturen, wat moet ik doen?

Je kunt de opdracht gewoon inleveren zonder bestand. Als je kind bijvoorbeeld een oefening hebt gemaakt bij een website, hoef je geen bestand mee te sturen bij het inleveren. De begeleider kan dan namelijk zelf bij die website kijken hoe je kind de opdracht hebt gedaan.

Als je dan de opdracht in gaat leveren, vraagt het systeem wel automatisch of je alle bestanden hebt toegevoegd. Dat wordt gevraagd omdat je na het inleveren geen bestanden meer toe kunt voegen. Het zou namelijk niet handig zijn als de begeleider de opdracht toevallig net nakijkt terwijl jij het bestand uploadt. Maar omdat je geen bestanden hoeft mee te sturen, hoef je niet op deze vraag te letten.

Ik wil het logboek of de facturen bekijken, maar er wordt om een ander wachtwoord gevraagd. Welk wachtwoord is dat?

De begeleider heeft hier een extra wachtwoord voor ingesteld, zodat je zelf kunt kiezen welke onderdelen je kind wel of niet te zien krijgt. Je kunt dit wachtwoord opvragen bij de begeleider.

De begeleiding

Op deze pagina zie je hoe je een begeleider kunt zoeken die gebruik maakt van de leeromgeving van Mijn Superkracht. De vragen die hierover vaak worden gesteld, beantwoord ik op deze pagina.

Wordt de begeleiding altijd per Skype/ videochat gegeven?

Elke begeleider kiest zelf welke vormen van begeleiding hij in zijn praktijk aanbiedt. Het kan dus zijn dat je bij een begeleider alleen terecht kan voor begeleiding in zijn praktijk of dat hij begeleiding via videochat biedt. De meeste begeleiders bieden beide vormen van begeleiding aan en bekijken per traject welke vorm het beste past.

De informatie hierover staat op hun profielpagina of op hun eigen website. 

Op de pagina met de verschillende pakketten die jullie aanbieden staan geen prijzen vermeld, hoe weet ik hoeveel de begeleiding ongeveer gaat kosten?

Elke begeleider bepaalt zijn eigen tarief en dit tarief is bijvoorbeeld afhankelijk van waar de praktijk van die begeleider zich bevindt, hoeveel ervaring de begeleider heeft en welke vorm van begeleiding geboden wordt. Het is daarom niet mogelijk om algemene prijzen op deze website te vermelden. In veel gevallen kun je wel op de website van de begeleider vinden welke tarieven hij rekent.

Overige vragen

Wordt je vraag op deze pagina niet beantwoord? Stuur me dan gerust een bericht!