Vanaf dat ik wist wat ik wilde worden, wist ik al dat ik voor maatwerk wilde gaan. Toch heb ik nog eerst 15 jaar op een basisschool gewerkt, voordat ik de stap naar individuele begeleiding/ remedial teaching durfde te maken. Het werken met methodes die niet bij mij pasten was niets voor mij. Toen ik ontdekte dat ik een 'beelddenker' ben, vielen er een heleboel kwartjes op z'n plek.
Ik heb nu ruim 10 jaar een eigen praktijk en help kinderen met het hele plaatje. Ik zorg ervoor dat ze lekker in hun vel zitten en zelfvertrouwen hebben, zodat ze weer kunnen leren en laten zien waar ze goed in zijn.
Dit doe ik niet alleen bij basisschool leerlingen, maar ook bij tieners op het middelbaar onderwijs of speciaal onderwijs en zelfs bij volwassenen. Je bent allemaal slim, we moeten nu alleen nog zorgen dat het er ook uit komt.
Ik begeleid al ruim 10 jaar kinderen/pubers die anders leren. Met of zonder 'stempel', zodra het met leren leren en/of plannen niet goed gaat, kan ik je helpen. Ik ben er voor beelddenkers, (hoog)begaafdheid en fixatie disparatie. Ik gebruik geen vaste methodes, maar maak altijd een plan dat bij jou past.
Daarnaast geef ik ook trainingen aan docenten/rt-ers, want als docent wil je maar 1 ding: jouw les goed overbrengen. En daar ben je een kei in.
Toch kom je altijd leerlingen tegen waar niets lijkt te werken.
Hoe je je uitleg en instructies ook inkleedt, het komt niet binnen. Super demotiverend voor je leerling, maar ook voor jouzelf.
Geen nood, ik help jou hoe je jouw (visueel lerende) leerling in no-time aan het leren krijgt. Zonder ingewikkelde extra taken waar je niet op zit te wachten.