Heb je nog vragen?
Ik probeer zo goed mogelijk alles uit te leggen op deze site en in de handleiding (deze vind je als je bent ingelogd ook in het menu aan de linkerkant). Mocht het voorkomen dat je nog vragen hebt, dan zullen ze waarschijnlijk hieronder staan.
Staan ze hier niet tussen? Dan kun je me natuurlijk altijd nog mailen! Kijk op de contactpagina hoe.
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat mijn e-mailadres niet gevonden wordt of niet geactiveerd is. Hoe komt dit?
Deze melding betekent dat het e-mailadres dat gebruikt wordt om een nieuw wachtwoord aan te vragen niet bekend is in ons systeem of dat het bijbehorende account nog niet geactiveerd is. Dit kan veroorzaakt worden doordat je een ander e-mailadres gebruikt om het wachtwoord aan te vragen dan dat gebruikt is voor het account, bijvoorbeeld doordat je een typefout maakt, een extra spatie achter het mailadres hebt staan of een ander mailadres gebruikt dan dat bekend is bij de begeleider die het account heeft aangemaakt.
Klopt het e-mailadres wel en zitten er geen fouten in? Dan betekent dat waarschijnlijk dat je account niet geactiveerd is. Je kunt je account alsnog activeren met de link die je vindt in de mail die naar je verstuurd is op het moment dat het account werd aangemaakt. Als je deze niet gezien hebt, zou het ook kunnen dat deze terecht is gekomen bij de ongewenste mail, dus kijk daar vooral ook even.
Heb je deze mail niet (meer)? Neem dan contact op met mij of met de begeleider die het account heeft aangemaakt, dan zorgen wij ervoor dat het account alsnog geactiveerd wordt en je een wachtwoord aan kunt maken.