Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen?


Ik probeer zo goed mogelijk alles uit te leggen op deze site. Mocht het voorkomen dat je nog vragen hebt, dan zullen ze waarschijnlijk hieronder staan. 

Staan ze hier niet tussen? Dan kun je me natuurlijk altijd nog mailen! Kijk op de contactpagina hoe.

Veelgestelde vragen
Terug

Ik krijg de melding dat de combinatie van het e-mailadres en het wachtwoord niet bekend is. Hoe kan ik dit oplossen?

Er kunnen twee redenen zijn waarom je deze melding kunt krijgen:

  1. Het account is nog niet geactiveerd.
  2. Het ingevulde mailadres of het ingevulde wachtwoord klopt niet.

Het eerste wat je je dus afvraagt, is of het account geactiveerd is. Dit doe je door op de link te klikken die in de uitnodigingsmail staat. Heb je de uitnodigingsmail niet (meer)? Neem dan contact met me op, zodat ik het account voor je kan activeren.

Is het account geactiveerd en krijg je toch deze melding? Typ dan opnieuw het e-mailadres en wachtwoord in de hiervoor bedoelde velden. Op sommige apparaten en in sommige browsers kun je die automatisch in laten vullen. Als je de foutmelding krijgt als je ze automatisch invult, is het belangrijk om ze nu zelf volledig te typen.

Lost ook dit het niet op, dan kun je op deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. Krijg je hierbij de melding dat het e-mailadres niet gevonden is of dat het account niet geactiveerd is, dan kun je het beste contact opnemen met de begeleider om te vragen of er wel een account voor je is aangemaakt met het betreffende mailadres. Als dat het geval is, moet het account dus nog geactiveerd worden en is het eerste deel van dit stukje voor je van toepassing.

Mijn Superkracht.nl
Geïnteresseerd?

Wil je ook gebruik maken van Mijn Superkracht?
Neem vrijblijvend contact op of registreer direct!

Contact Registreer